środa, 6 sierpnia 2014

Poslowie - Koniec ?

Ostatnie dni lipca : wyszły już nowe odcinki Sword Art Online i Ao Haru Ride, lecz gdy tylko je zobaczyłam, nie było nic do zrobienia. Wprawdzie mogłabym słuchać muzyki, rysować... ale czułam, że o czymś zapomniałam. I rzeczywiście tak było. Przypomniała mi się jedna ważna obietnica. Wstawić rozdział. Jak najszybciej. Z tej obietnicy się nie wywiązałam, za co muszę bardzo przeprosić. Ponownie zapomniałam o blogu, który zdążył się już trochę zakurzyć. Ledwo te mikro-bakterie strzepałam kilka miesięcy temu, tak ponownie powróciła pustka. Zero inspiracji, pomysłów, ba ! – nawet chęci. Ale jako, że to były już tylko ostatnie rozdziały, stwierdziłam, że mogę coś napisać. Coś prostego, krótkiego, ale co Was zadowoli. I tak otwarłam jeden z moich ukochanych programów, Open Office, i zaczęłam myśleć nad prostym początkiem, wpatrzona w białe tło. Na tym białym tle nagle zaczęły się pojawiać czarne znaki. O Anastasi, Anne i Nathan'ie. Następnie o drodze do szkoły i nostalgii – której nigdy nie zaznałam przy końcu roku szkolnego. Opublikowałam dwa ostatnie posty wczesnym początkiem sierpnia, z lekkim bólem głowy, słuchając Ai Kotoba w wersji angielskiej. Tak oto nadszedł koniec.

Niezbyt dobrze pamiętam początki tego opowiadania. Pamiętam tylko, że w pierwszych rozdziałach stwierdzono plagiat. Pamiętam, że komentarze były dość długie, lecz nie pamiętam, co dokładnie mówiły. I przyznam się, że wolę sobie nie przypominać. Wtedy już myślałam o zawieszeniu opowiadania, nawet jego zamknięciu, lecz, jak widzicie, kontynuowałam. Zresztą dziękuję bardzo Keiszy za zmotywowanie mnie w tamtych chwilach.

Planowałam zwykłą kontynuację Inazumy Eleven, dojść do stu rozdziałów, opisać pełno meczy... A zamiast tego wyszła lekka obyczajówka pełna romansu, z minimalnym dodatkiem sportu. Opowiadanie jak przystało na mój wiek i zainteresowania – czytam prawie tylko shoujo/romanse jeśli o mangi chodzi – więc mimo wszystko mi się podoba.

Bardzo podoba mi się mój nowy nagłówek, jestem z siebie dumna ! Ale mam wrażenie, że poprzedni szablon był ogólnie lepszy. Hm, możliwe, że następnym razem zamówię coś u mojej ulubionej szabloniarki z Zaczarowanych Szablonów... Ona nic nie spapra ! Wcześniej była to Anastasia, gdzieś tam siedział Kazemaru, a w oczach głównej bohaterki pojawili się Zoolan Rice i detektyw – było to pod główny wątek tamtego momentu. A później stwierdziłam, że skoro koniec, to można wstawić różne wspólne wspomnienia. Widzimy między innymi wygraną w FFI i przyjaciół z dzieciństwa w dwóch postaciach : w pewnym sensie trójkącik miłosny między Bobbym, Silvią a Erikiem no i Mark'a z Camelią. Tacy słodcy malutcy ! ☆ (ε)


Co planuję na przyszłość ? Kiedy powiedziałam, że będę kontynuować pisanie ? Nie no, będę, będę. Ale muszę sobie zrobić przerwę od tego... Mam już kilka « wspaniałych » pomysłów... Może po ostatniej części czegoś się spodziewacie ? Dam wam podpowiedzi jeśli chcecie ! A jeśli jesteście bystrzy i nie chcecie sobie spoilować, nie patrzcie na to :


  1. Rozdział 30, część 1. Gdy adoratorki Nathan'a go zatrzymują, mówią coś, co nie spodobało się defensorowi.
  2. Rodział 30, część 1. Lista klasy 3-1. Dużo tych imion, czyż nie ? ~
  3. Rozdział 30, część 2. Silvia przegląda się w rzece, stwierdzając, że nie wygląda dobrze. // Erick zastanawia się nad relacjami między Silvią i Mark'iem.
  4. Opisy bohaterów. Emily, przyjaciółka Natha' – już raz spotkaliśmy ją w opowiadaniu – pochodzi z Sun garden... // Akinori – tak, znowu on ! – chodzi do Liceum Raimon'a.



Stwierdziłam też, że mam ochotę pisać inne fanfic'i... Ale nie mam pomysłów ! Więc jeśli lubicie jakąś serię i chcielibyście przeczytać coś z nią związaną, chętnie wysłucham pomysłów – dopóki to nie Naruto, Bleach, One Piece, Fairy Tail... – (;´ω)!


Myślę też nad zmianą pseudonimu... Nie całkowitą, ale ten jest za prosty... (´ω`) Czuję, że muszę coś dodać ! Może coś jak... « Cristal ☆ » ? Albo nawet « Kryształowa ☆ »... Nie uważacie, że z gwiazdką jest bardziej kawaii

No i jeszcze, jak chcecie, znajdziecie mnie na MAL'u, tutaj ☆ 


A podziękowania zostawiłam na koniec.


Dziękuję Keiszy i Linie (Amber) za wszystkie te rozdziały które często doprowadzały mnie do łez i które zainspirowały mnie do prowadzenia tego oto bloga, za wszystkie rozmowy i wspólne dopytywanie się kiedy nowy rozdział, za komentowanie i wspieranie mnie.
Dziękuję Starunnie za te częste komentarze i pytanie co chwila kiedy wstawię u siebie rozdział, za jej blog który w pewnym sensie zmuszał mnie do kontynuacji i który często okazywał się być idealnym zabijaczem (jakie wspaniałe słowo © Kryształowa !) czasu.
Dziękuję Nieokreślonej, Keshi, Celii Oro i Kotkowi za mniej częste, ale jak miłe komentarze.
Dziękuję również wszystkim niewymienionym wyżej czytelnikom za... no, za czytanie ! Nawet nie wiecie jak wszyscy motywujecie mnie do pisania.
No i dziękuję moim obserwatorom, bo to jak liczba ich się nabijała było zaskakujące. Trzynaście to wspaniały numer !


Dziękuję z całego serca ! ☆ ☆

9 komentarzy:

  1. Och... Wzruszyłam się! Bardzo ładnie rozwinęłaś swoją myśl w tym poście :3
    Ten szablon też mi się bardzo podoba ;) Pasuje do "obecnej sytuacji" :3
    Jeśli chcesz zrobić sobie przerwę to ok. Nie będę już taka nachalna. Czasem trzeba wrzucić luz :)
    Co do zmiany nazwy to już twój wybór. Ty wiesz doskonale, co ci gra w duszy ;) Ale jak ja cię mam nazywać? :o
    Ja również dziękuję za piękne rozdziały, chwile radości i smutku, przeżywane emocje, które za każdym razem pojawiały się w moim sercu...
    Ch**era! Za bardzo się rozkręciłam!!!
    Ale uwież mi, i tak cię kocham <3
    :*
    PS>
    Przepraszam, za ten wcześniejszy komentarz:P Nie wyszedł mi :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę ? ^^' -ja się popłakałam pisząc, ale ciii-
      Naprawdęęęę ? To dobrze !
      Ale ja tak bardzo lubię twoją nachalność D: (wiem, jestem dziwna)
      Nazywaj mnie tak jak zawsze '^'
      Nie ma za co ♥ Mam nadzieję, że dalej będzie się tak dziać ! ^^
      Ja Ciebie też T~~T ♥

      P.S. > Nic się nie stało, usunięty ~

      Usuń
  2. Tak właściwie jak się czujesz? :D
    Chciałabym być miła przez cały październik :D
    (śmieszne, co nie :D )
    :)
    xD

    OdpowiedzUsuń
  3. http://inazuma-eleven-liceum.blogspot.com/
    Zapraszam do siebie.
    Mam nadzieję, że się nie obrazisz za coś takiego.
    Pozdrawiam i czekam na notkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zostałaś nominowana do LBA http://tigralilkajames.blogspot.com/2014/12/liebster-blog-award-seriously.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też cię nominowałam :D
    http://inazuma-eleven-new.blogspot.com/2014/12/liebster-blog-award-x2.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Nominacja do LBA
    Szczegóły u mnie na blogu

    OdpowiedzUsuń
  7. Robaczku!! Co z tobą?!
    Gdzie jesteś?
    Zostawiłaś nas?
    Zapomniałaś??
    Dlaczego? :C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, przepraszam, przepraszam, przepraszam jeszcze raz aaaaaaaa...;;;;;;;

      Usuń

Szkielet Smoka Zaczarowane Szablony